Monday, June 22, 2009

Isnin yg mengharukan..

Pagi senin nie ..tgok meja aku penuh sudah ngan fail2 yg harus aku semak n siapkan sebelum ptg ini..tuh bru part I korang tgok..adoooo laieeee...ngan semangat jitu di hari senin..aku mengerjakannya..

fail paling sensitip..yg kaler kuning tuh..aduss berjam2 nk kene nyemak setiap page secara teliti..

semuanya gadang2...

keje keje gak..kudapan semestinya ado...
kuih nie apo namo nye idak aku pasti..tp tiap kali ado org ke sabah aku pasti mengirimnya..
sedapppp..crispy!..klu kt semenanjung dorang tk celup tepung kuih tuh..kt sini dorang pggl kuih peneram erk..kira gitu2 ler bunyiknyee..
paling menerujakan ketika mengopek n ngunyahnya..kacang parang erk..
dan pastinye lepas makan korang akan jilat jari yg tggl serdak2 garam tuh..jgn tk ngaku yer..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...