Monday, June 22, 2009

Hanya 2 minute..

Semalam aku berfoya2 lagik..kali nie plan nk mines..kansel..sudahnya aku ke warta bangi..nk cari bling2..malam duk nonton astro CSI..jam dah menunjuk kan kul 11 lbh..sambil menanti mesin basuh aku tuh menyanyikan irama yg menandakan basuhanku siap..aku mikior ape nk buat yerrkk..*napsu mkn dtg lagik...

Ting!!..aku terpandang maggi terbaru (tastylite)..harus cube nie..ini ler pertama kali aku makan maggi selepas 2 taun..huhuhu..trajisnyee..zass kite ke dapur yer anak2..

puncanya aku membeli maggi nie kt alamanda sbb dapat potongan sehengget sepack (6 bungkus)..dan tentulah nampak nye sedapkan

taraaa!!..amat menyentap selera dikala tak tahu nk makan ape..ringkas n pantas..cari bawang goreng..masa nie ler aku mencarinye tk jumpe..mana erk aku simpan??..huhuhu
kt umah aku nie selain aku mengemasnye ada orang lain yg membantu aku untuk mengemas2 umah bebagainye..makna nye bukan salahku jika aku tk jumpe brg2 aku cari..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...