Tuesday, December 17, 2013

Anak-Anak Bulus Geladangan...Berikan sinar untuk mereka

Teman mengiring aku pergi dan balik kerja di parking...

Tukang jaga parking umah aku

Tukang jaga kotak parking aku

Pandai mintak kukis

Mereka semuanya ohsem!!

Love u uols!!


Bob Builder
 

ini ler situasi permandangan setiap pagi sebelum pergi kerja...mereka--mereka ini menunggu kat kereta...mintak bekpes kukis dolu... :D

 Cik Puteh & anaknya...Cheetam geng ngan cik puteh


Ibu Oyen dengan babynya..di rumah sampah


balik dari kerja..dari jauh dah nampak kereta aku...berlari-lari kejar dr belakang..aku nengok kat side mirror..rasa lucu pulak...kenal pulak kereta aku tuh sedangkan aku tak bukak cermin tingkap pun..dah arr cermin tinted gelap...

Aku syak dorang semua ini dah hafal plat kereta aku arr...hahahaha


ini anak si mama oyen yang dolu..ibunya dah mati..sekarang hidup berdikari sensorang..berkawan dengan  cheetam dan cik puteh



Cheetam si bulu kembang..berekor tupai



Bob Builder makan tak baca bismillah
 

budak katarak nih..aku syak dia sakit mata..bebola matanya nampak kelabu

nak dekat kita tapi takot-takot...tapi pandai mintak kukis

bila letak dekat-dekat kita tak mau datang makan..takot...bila kita berjalan jauh..baru nampak dia melulu ke kukis....pun sama makan tak baca bismillah :D


Harap korang sihat-sihat walaupun bergeladangan di parking umah aku yerr...ins shaa allah..selagi aku ader korang dapat makanan...walaupun sikit..kita bahagi sama rata

Ader rezeki lebih kita kenduri makan kukis dengan wetfood tuna yer....ameen :D


Nota Hati: penchenta tegar kucen


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...