Monday, October 22, 2012

My Omei: Masa untuk berjemur...tengok-tengok burung berterbangan..

Ini adalah perkara wajib dia buat setiap pagi...selepas makan....membuang 'khazanah'...masa untuk bersantai di balkoni....kene plak matahari naik tepat-tepat dibalkoni lagik arr dia suka berjemur...

Tapi idak ler lama berjemurnya...kang rentung plak kan...so berpada-pada arr

Omei nih berjemur agak-agak dah rasa panas jer....dia berubah tempat tido or melepak bawah rak pasu-pasu tuh pulak...baring sejuk simen..agak-agak sejuk simen...naik balik atas kusi..sambung berjemur lagik...

Sib baek dia tak mintak peruntukkan sunblock untuk aktiviti ini kalau idak...dah kene masuk dalam list pembelian barang rumah setiap bulan...hehehehe :D

 member sudah perasan bila aku curik-curik snap pic sebalik langsir tuh....kantoi sudah


sampai terteleng kepala nampak burung hinggap tepi tingkap tuh...omei ini jenis tak mengejar burung..dia nengok jerr

terteleng sana pulak...burung hinggap hala sana pulak....masuk 10 kali pusing terteleng-teleng tengok burung terbang sana-sini....sekali masuk rumah mintak tolong aku urutkan tengkuk dia...*pitam mak noks

 ok..dah statik...hikhik

kita nak intai dier...sekali dier intai kita pulak daaaa.......eiii budak nih perasan sahaja...tak buleh langsung aku nak mengkantoikan dia

 sedang elok sinar matahari camnie la dia suka..dapat berjemur


bila berjemur camnie....aku teringat anak buah aku pernah bertanya...'mama...omei duduk kat tempat panas tuh lelama nanti dier tak hitam ker?.."
terkedu aku dengor soklan tuh...*rasa nak terpitam 30 saat....grgrgrgrgrgrggr

*tapi aku menjawab gak soklan anak buah aku tuh....tapi baik korang jangan tahu jawapan apa yang aku berikan...hahahahahahaha..*belum citer dah gelak guling2


sayang sangat sama ini budak debab...



Nota Hati: teman gurau senda..teman sedia tadah tinge bila dengar aku membebel


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...