Wednesday, October 17, 2012

Drama Sebabak: Kembang Kuncup..

Siapa kenal Maru? iyer kucen jepun yang femes ames seantero donia tuh...

Maru adalah pencinta kotak....

Dan jangan tak percaya...ini budak pun suka kotak dan plastik...segala jenis dan saiz kotak or plastik nak jugak menyelinap masuk...walaupun sedor diri badan tuh camner kan...hahahahaha

Ok ..jom kita tengok black magic....taraaaa!!! :D

 huhuhuh...agak-agak gua ejas nih mesti leh masuk kot..


 test dolu kedalaman kotak nih...manatau kang dalam bebeno...gua jugak yang lemas...*help help


ermmm...kontor badan yang betui...segak gua rasa...ensem pun ader sikit.....tapi camner leh lepas paras pinggang jer nie .....arghhhhhh tak best tui.....kepala tersembul camnie


erghhh..erghhhh* doa dalam hati...
ermmm...muat nih!..muat nihhh!...alamak kaki ngan tangan gua terjulur kuar plak...yadoiiii dah susah plak gua nak bangun nih.......ermmm*think think

ok leh masuk!!!...tapi tak best plak duk camnih...gua rasa dah ghupa pencuri main menyorok-nyorok plak...*not gud ok

terai camnie plak...ermmm posisi yang baik...gua kene ejas lagik sikit nih...


owhhhhhh....baru gua rasa lega....posisi yang baik...struktur & landing yang baik...gua baru dapat rasa feel melepaskan kentut yang sekian lama gua tahan.

Opsss!!..ekor plak terjulur kuar...arghhhh dulikkk....bior lantak!!...tak koser dah gua nak ejas-ejas *terus pejam mata rapat-rapat.... :P


Nota Hati: kita buat dia..bukan dia buat kita...:D



3 comments:

Iena Marlyssa said...

Iron alaf baru..zaman 2020 punye...

Anonymous said...

i loikeee!!! *rock

Rosmawati Yusof said...

Omei oh omei....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...