Saturday, December 17, 2011

Ariff Alfian Rosli...Kehilangan & Perkahwinan yang menjadikan ko begitu femes & gelemer sekarang...

Hari ini digemparkan dengan berita perkahwinan songsang seorang anak melayu warga Malaysia yang duk di sanun seperti yang terpampang di Utusan Malaysia. pada hari ini (18.12.2011). Muka surat depan lagi okeh....seantero umat membaca dan melihat gambar-gambar itu....kesian

Aku bukan kesian kat dia....aku kesian mak bapak nye..familynya dan waris sedara mara yang mengenalinya....jangan korang cakap kita harus kesian sebab kita tak berada di situasi dia...owhh pelis ok...dia bukan umo 10 tahun tak tahu membezakan yang mana betul dan salah okeh...dan aku tahu dia budak yang cerdik pandai...abeh takan leh dapat tajaan study disana...medic lagi..

Berita mengenai kehilangan seorang pelajar Malaysia di Dublin. Pelajar yang bernama Ariff Alfian Rosli ini merupakan pelajar perubatan tajaan Petronas dan tidak dapat dihubungi oleh keluarga mereka selama 3 tahun.

Menurut ayah Ariff Alfian Roslin, Rosli Haron, dia dan isteri telah 8 kali pergi ke Dublin untuk mencari anaknya. Dan hari ini misteri kehilangan Ariff telah terbongkar apabila dia didapati telah berkahwin dengan Jonathan, seorang lelaki warga Dublin.

okeh part nih..xbuleh blah okeh..

siap sarung cincin u...ko hado?...aku pun tak hado..ekekeke

aku syak nie omak mertuo dio la..:P

bila nengok muka dier..aku teringat elton john*tetibe kannn...hikhikhik

part nie paling aku nyampah..sungguh memalukan bangsa melayu...hilang seri pakaian kebanggaan kaum melayu...

kemain senyum melebor...

aduyaiii...


Nampaknya apa yang ditakuti oleh ayah Ariff iaitu anaknya terlibat dengan pergaulan bebas menjadi kenyataan. Ini sangat mengecewakan dan pastinya memberikan impak kuat kepada ibu dan ayah Ariff.

Untuk makluman, pihak Petronas telah pun menyaman ayah Ariff selaku penjamin pertama dengan menuntut kembali wang pengajian RM890,000 yang telah dilaburkan kepada Ariff.

pesanan buat dak Ariff -->> ko betui-betui menyusahkan orangtua mak bapak ko la ariff....ko buat hal wat onar kat obersi....orang kat sini nanggung azab malu atas perbuatan ko...paling hazab dorang terpaksa langsaikan hutang ko...orang suruh pegi belajo...amek illmu penuh didada..balik sini curahkan bakti kat negara sendiri.....tapi ko gie sesedap bercinta kannnn...orang yang ko chenta kawin tuh plak..kelauttttt....hishhh!!

Nota Hati: simpang semua ini dari hidup aku dan korang jugak...

3 comments:

Cik Kamoo said...

addddoi...apakah??????????????????

Rosmawati Yusof said...

Apsallah ko pakai baju melayu tu..? Ko bukan anak melayu lagi..!!!

Anonymous said...

fakkk gila babeng!!!


*rock

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...