Thursday, December 22, 2011

BUKAN SAYA YANG SENT!!!!......... :(

Okeh ini kisah di muka buku aka fesbuk aku mahupun korang jugak..

korang penah terima tak mesej-mesej camnie?..sure adakan..kalau tak ada tuh..coming soon mesti ader..


Sejak kebelakangan ini aku kerap menerima di wall post yang sangat-sangat jijik dan menjengkelkan...*sila muntah jejauh.. ;D

Termasuk hari ini aku telah menerima 2 mesej sebegini di wall aku...so sangat kurang ajor 'orang itu'...kalau aku sempat bukak awal pagi..sempatlah aku delete ke hapa...kalau melambat tindakan aku..jawabnya harus aku dimaki-maki dikutuk-kutuk macam-macam ler yang korang fikir pasal aku kannnn..huh!!

Maksud orang itu bukanlah friend ko yang sent ke hapa (friend aku semua bebaik sajokk)...aku marahkan si hackers durjana yang hantar post-post camni...

sebab kita tahu friend kita yang kenal takan sent post sebegitu rupa.*friend aku la..

Sekali kalau korang click akan terus di spam ke semua friend dalam akaun kita...salah satunya contoh seperti gambar di atas sanun..sungguh 18sx okey...

So sebagai kawan-kawan yang perihatin dengan anasir-anasir jahat dan kotor ini....sila sebar-sebarkan...kongsi-kongsikan lah yerrr....agar fesbuk kita tidak disalahtafsirkan oleh kengkawan fb yang lain....

tak pasal-pasal tercalit onar yang sememangnya BUKAN SAYA YANG BUAT!!.. :D

okeyyy kengkawan semua..
selamat bermuka buku yerr...
gunakan secara berhemah oteh!..daaaaaaaaa *lambai ala-ala diva


tak yah fening-fening kepala...wat cam kawan aku garfield nie...kita delete or ingnore kan ajerrrr...


Nota Hati: sharing is caring rite?... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...