Monday, December 12, 2011

JJCM: Chop & Steak House...Serdang

Ini alkisah makan malam yang ditaja oleh adik aku...maka dengan senyuman yang lebar tanpa membuang masa maka berangkat la aku ke tempat kejadian sana...terletak di Serdang berhadapan dengan Perodua Service sana...

tekak si open table mengidam ke arah western food...maka aku no hal punyerr....ikan bilis goreng bawang makan ngan nasi + kicap pun aku rasa sedap okeh.. aku bukan jenis demand..:P

okey jom layan....gambar adalah mengelap suasana romantik..sebab lampunya veri romantika di amour...tapi hakikatnya kat sana memang terang..trick camera*alasan

T bone steak...pilihan si open table.. ~ RM18.90

aku curik-curik gak merasa...biasa ler..harus merasa bru leh aku komen..;P

spaghetti..pilihan aku...my feveret...sedap giloss..dagingnya berasa..kasar-kasar idak ler hancur cam kebanyakkan restoran lain buat...rasa secukup rasa...*thumb up ~ RM6.50

manggo juice, apple laici & laici..
setiap gelas air buah-buahan adalah RM2.50..murahkan

mushroom soup chicken..wajib mesti order... ~ RM4.00

chicken chop..Rm8.90...murahkan..

sedap..aku siap mintak extra mushroom sosnya...kasi banjir baru best makan...ini portion eisya punya...tapi aku tumpang sekaki..tolong rasa tolong perabeh katanya..hahahahhaa

suasana didalam restoran...orang adalah meramai malam tadi..purtanya golongan family..full meja

nampak lambang ini di Serdang..inilah restorannya...sila menyinggah dan mencubanya okeh..sedap atau tidak..ikut selera tekak memasing ;)

menu pilihan..*sila click bagi tumbesaran

bagi aku harga-harga adalah berbaloi...idak ler harga mencekik tekak waktu nak memakannya...yang sedang-sedang saja harganya..portion nye pun besar

selain di Serdang..ada cawangan di kampung baru & selayang jugak...dibuka dari 5.00 petang - 2 pagi.


tak sah kalau tak mengedik budak berdua ini...over tau...tapi ai likeee...

aku tak tahu bape jumlah yang dibayar...sebab orang belanjakan harus aku tak menyibuk di kaunter pembayaran...kang harus aku kene bayor..iye dok..hahahahhaha*keji

tapi aku dah tempek harga-harga makanan di atas ni korang dah buleh total bape jumlah makanan yang diorder...:P

Ape-apa pun terima kasih kepada yang sudi mengopen table...aku akhiri dengan pantun dua kerat: -->> ..anak kucen nangis nak tumbuh gigi...kalau nak belanja..koling2 ler ai lagi.. :P

Nota Hati: berkongsi rezeki yang ada..alhamdulillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...