Thursday, November 21, 2013

JJCM:: Western Di Food Court Presint 9, Putrajaya

Ntah apa selero hari itu....kitaorang memasing sehati sejiwo nak makan western food...so tempat paling dekat diterjah adalah di foodcourt P.9

Sampai sana..semuanya order menu sama...chicken chop...

aku dah lama tak makan disini..selalunya kalau nak makan western food..aku lebih suka pergi D'One Bangi sana...

Rasanya kali ini dah lain..dah tak kick seperti dulu...sos black papernya agak mencair...rasanya kurang ...satu lagi kuantiti fun fries dengan coslow tuh menciput jerr..memang sikit sangat-sangat...harga dah tentu-tentu berbeza kan

maybe sebab aku dah lama tak datang makan western kat sini..so agak ketinggalan apa yang berlaku..

satu lagi aku lihat...dolu yang menjaga gerai western ini orang kita...sekarang ini mengajikan orang lain...maksud aku bangsa asing.....

ermmmm...ini lah melayu..bila dah maju sikit dah mampu mengajikan bangsa asing...memang tak sesuai untuk gerai-gerai makan melayu kita...melainkan mapley  

*itu pendapat aku ye...terpulang hak pandangan memasing


memang tak kick sangat...next kalau rasa nak makan western kat sini...maybe aku berfikir banyak kali...biar aku drive jauh..asalkan aku puashati dan sedap..


inilah kitaorang yang secara kebetulan selera semuanya sama pada hari kejadian..



Nota Hati: nak makan fish & chip kat D'One..sosnya yg sedap!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...