Wednesday, November 6, 2013

JaLan-JaLaN CuCi MaTA TeruS TerJeBaKK...Owhhh caRi penYaKiT NaManYa

 Lunchtime jalan-jalan kunun nak gie makan-makan..

Sudahnya dok test-test spray-spray...terus hati tergoda..

melayang sudehhh...jangan ditangisi..sebab ianya kesukaanku

Ekceli sebelum nih memang pakai estte lauder perfume..tapi jenis lain...so kali nie nak mencuba bauan yang lain pulak...

so hati dah jatuh chenta ngan Estee Lauder Pleasures Pop ...botol tecik...warna pink botolnya pun cantik tapi harganya...nelan air liuq jap aku

Sebelum ini aku pakai jenis estee lauder pleasures intense

bila ku tanya pop nih hanya saiz botol ini jer ke..yupp..hanya 50ml....RM220 *tertunduk jap tenung botol perfume tuh... :'(

sebab memikirkan 50ml RM220....lain arr 100ml dengan harga camtuh kan... tapi aku puashati sebab baunya...jenis EDP memang baunya tahan lama...so gunakan dengan jimat cermat yer anak-anak...:P



terus rembat malas nak fikir...jenis aku kalau tak abek nanti..balik karang dua tiga hari aku dok ingat-ingat...bila dah dok ingat-ingat..sakit kepala denyut-denyut...makan hati.....bila da makan hati.....stress...bila da strees...semua keje jadik tak betui..mamai....hahahahahha *alasan



plus serum & foundation

taraaaaa...akhirnya....

lepas nie stop jap cuci-cuci mata....ok sekejap ok..diulang sekali lagik..sekejap *wink wink

Jom cuci mata nengok bag pulok..

mengujakan tapi mengenang yang tadi da wat pelaburan...so dediam sudah..








abes pusing cuci-cuci mata

jom sapedek plak...lokasi pilihan paling hampir..Noodle Station



 jom kita try set fried kway teow plus ngan air RM12.90



pilihan aku...peach tea ice...slurppp



Nota Hati: hati munga2.mangi jerrrrr...hikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...