Tuesday, April 30, 2013

My Omei: Bila Aweks Omei Datang Rumah...

Yeayyy....dak omei ada tetamu datang rumah..

suka ler dia ada awek-awek cung datang memain dengan dia...ngegade tui

wat muka poyo-poyo manja gedikss..hahahahaha



bestnyer ader awek cung garukan leher gua...perhhh nikmat nyeee...
eisya..garu kuat sikit..abang omei gatai arr..kene geget nyamuk kot

awek nih garu gua tak best..mencikk

gua makan..lu'org nengok jer arr yerr


uikk..siap nongkat dagu nengok gua makan yerr...nape berselera ke...nommm nommmm


lepas makan....gua ajak awek-awek gua bersantai baring-baring...gua rasa feel-feel tepi pantai pulok....*ngehngehngeh..:D

omei ngantuk yer...

eh eh nak gurau-gurau ngan gua pulok...euwwww


fuhhh..lega akhirnya gua dapat tido dengan lenanya...



Nota Hati: bergurau senda..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...