Tuesday, April 16, 2013

JJCM: Secret Recipe (SR)...Galeria Presint 4..Putrajaya

Kerana ingin 'membayar' hajat seorang teman yang preggy nak sangat makan tomyam kat SR nih...

so hajat dah tertunai...hehehehehe..* suker la tuhh :P

bergeder-geder bertiga...SR kini ada branch kat Galeria di Presint 4...so tak payah susah payah nak pergi Alamanda atau di Presint Diplomatik sana...kira dari opis aku nie..sederet jerr..selang 2 block jabatan...

Galeria nie terletak di Presint 4...menempatkan perlbagai kedai dan restoran serta ruang-ruang pejabat untuk disewa....kat ground floor...korang akan nampak TNB...sebelah TNB itu lah SR...

sonang ajo..ko takan menyosatkan...:P

Jom nengok apa yang kitaorang order...

tapi sebelum itu aku nak cerita..eklis aku adalah bukan pengemar food di SR kecuali keknya ajer ok...sekian.



motip? :D


ada set lunch dengan harga murah..siap ngan air...tapi menu terhad seperti tertera yer..

nih my feveret...tapi mushroom soup SR nih tak didatangkan dengan garlic bread...so agak kecewa aku disitu...sob sob sob :'( 
rasanya?..hurmmm..so so..cam rasa ketul-ketul sikit..cam bancuh dari powder jer



my fren amek set mie...Chicken grill 

teman preggy aku mengorder set lunch tomyam...( gambar tak sempat nak snap..sebab tomyam dia sampai dolu...dan dia merakus makan panas2...siap berasap-asap mulut...adoiiii kok yer pun teringin...sila control cute yer  mama preggy triplets ok... hahahahahha :D

aku order yang ini...menu tertera curry mee....so aku iyo iyo ingat mee kuning arr...rupanya spaghetti....kecewa untuk kali kedua disitu..*sob sob sob :'(  

Total semua...RM62..ujung ada sen :P



aku nak order Durian Cake nie.teringin bebenor nak rasa 'durian' tuh...tapi non hado plak...kecewa untuk kali ketiga disitu...sob sob sob :'( 
sampai hari ini aku teringat kek durian itu....huwaaaaaaa * mintak nyawa mintak nyawa :'(

So cukup 3 kekecewaan aku disitu....sememangnya aku bukan peminat SR...ku akui.. :'(


kalau korang sesar barat nak cari SR di Galeria Presint 4 nih...tengok map  seperti dibawah yerr



ini bangunan Galeria itu...berdekatan dengan Kementerian Asas Tani...DCA atau Kementerian Belia Sukan

Ok cukup kekecewaan dalam entery JJCM...


Nota Hati: nak jugak kek durian itu...dulikk..akan ku usaha dapatkan..


1 comment:

strawbery said...

thanks sgt hakak.. walaupun akk ada 3 kekecewaan tapiiiii akk telah puaskan satu nafsu selera mkn tomyam kite...ahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...