Thursday, April 4, 2013

Hari Istimewaku...04hb April setiap tahun... :)


Terima kasih buat yang tersayang...waris-waris kaum kerabat keluarga tersayang...teman-teman...geng2 blogger..silent-silent yang sudi menerjah blog saya ini...sekadar blog yang lahir dari nukilan hati saya....mengumpul segala titip-titip kehidupan yang dilalui....yang mana semuanya akan menjadi kenangan terindah...

Jika aku tiada nanti.....inilah senaskah hadiah yang akan dikongsi bersama kisah-kisah perjalanan kehidupan aku...gelak tawa..sedih dikongsi bersama kalian...

Ya Allah....syukran kehadratMu..diberi peluang untuk aku menjalani kehidupan....bernafas dibumiMu menikmati keindahan kenikmatan ciptaanMu...memberikan aku kesihatan yang baik...keberkatan rezeki-rezeki yang Engkau limpahkan...lindungi aku dibawah kurniaan dan hidayahMu...ameennn :)

Buat dak debab..omei..mommy sayang kamu sangat-sangat!! ;)


Nota Hati: kenangan indah dilakar bersama
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...