Tuesday, December 14, 2010

Potong rambut di kedai yang paling aku suka...

Percaya atau tidak korang...aku dari azali memang potong rambut di kedai di town kampung aku...balik cuti mesti terjah sana...klu tak potong rambut..cuci pun jadik arrr...kalau cuci dapat syampoo yang cool tuh lagi besh....kulit kepala rasa sejuk berangin jerrr

Korang tahu ape yang paling aku suka..sambil bersyampoo siap massage belakang badan aku..dari dahi kepala tengkuk bahu sampai ke tangan aku di massagenya....tang belakang aku siap ditepuk2..uiii ringan lepas tuh rasanya...perhhhh nikmat best wooo...

lepas abeh aku potong rambut...si kecik nie pun sama nk potong gak..tengok tuh muka diam jerr..kalau nyonya tuh suruh tunduk..selagi tk suruh angkat muka..tak diangkatnya..hehehhee

yang bestnya kat sini harga servis berbaloi-baloi murah gilesss...cuci + potong baru belas-belas hengget jerr...itupun masa dia cuci/bilas rambut dia tanya mau cuci muka ke...huhhh dasatt servis nyonya nie

waris-waris aku sekeluarga dari kecik sampai ipar duai semua potong rambut kat kedai ini...ini nyonya manyak suka bila tengok muka ini datang....hehehe

Nota Hati: tunggu bulan2 akan datang next balik kampung bru potong lagik..sedap plak sekarang berambut pendek..hikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...