Friday, December 3, 2010

Barnie Jeans Clinic - Kompleks Pertama

Selalu kalau aku nk alter jeans ini ler tempatnya....walaupun jauh dari tempat skg nie ngan kompleks pertama tuh..aku gagahi juo ke sana..dah biasa..aku puashati jahitannya..

kalau korang ikut pintu belakang tuh..ada tangga tengah2 tuh...trus jer naik tingkat atas..kedainya tepi tangga tuh nampak...

macam-macam ko lah alter jeans ko kat sini...seluar baju jacket bagai semua boleh..sediakan duitnya sajerr...dari besar nak ke saiz kecik..dari kecik nak ke saiz besar sket...maklum arr pinggang setiap tahun membesar jer kejenya kan..hakhak!...baju panjang labuh nak pendekkan terutama jacket pun boleh jugakkk...jika ko nak suruh dia pasangkan butang zip tercabut tertanggal pun boleh...

girl yang membantu melipatkan jeans aku..selesai sudah jahit..

bro yang mesra alam....masa aku snap gambau nie secara candid..dia cakap nape tak cakap nk tgkp gambau..leh sonyummm...hahahaha

sedang mengerjakan jeans aku..


cuci mata jap..

ikutkan esoknya bru aku leh amek semula jeans aku..tapi disebabkan aku dok usha2 rayu2 manja cakap aku dok jauh*tipuuu Terus abg tuh cakap...'tak pe ..u pusing2 tau gie soping2 dolu..makan-makan ke..then bru datang sini..kalau siap awal..nanti kami kol"...

suruh soping?...eiiii sajer tau nk aku buat perlaburan lagik diluar..huhuhuhu

sementara menunggu siap....*tinggggg dapat ideaa....aku ke tempat untuk beristirehat...besttt wooooo..nyaman gituu...lembutt gitu..lena dibuatnya..apakah tempat itu?..tungguuuuuu

Nota Hati: nak bercuti..

2 comments:

::ienafazlyna:: said...

tudung itam baju pepel tu mcm kenai..wooo..lambt betul entri ni kuar

orchid said...

biasa lerr..wa buzi sejak 2 mejak nie..banyak lg n3 tertunggak nie..adoyaiii..kasi kayuh pelan2 kayyy...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...