Wednesday, October 7, 2009

Sayangi Aku..Dia & Kamu

>>> Sekadar mengisi ruang waktu yang terluang....secara tetiba aku terfikir tentang ini....tentang aku...tentang kamu..tentang semua..tentang apa yang telah dimiliki atau tentang hukum alam kepada kita semua..aku membayangkan jika sebelum mata tertutup untuk selama-lamanya..sebelum nafas kian perlahan...sebelum jantung terhenti berdegup...

>>> tiada lagi teriakan memanggil nama kamu..tiada lagi kata-kata lembut bercerita tentang itu ini terngiang2 ditelinga kamu..tiada lagi usik mengusik gurau senda kedengaran yang akan membuat kamu tersenyum dan ketawa...tiada lagi mengata itu ini yang menambah berat timbangan kelak..tiada lagi makan minum bersama...tiada lagi waktu-waktu terluang menari sehati berdansa bersama...

>>> tiada lagi itu..tiada lagi ini..tiada lagi semua..yang ada hanya sunyi dan sepi...hanya kelihatan manik-manik mutiara jernih sesejuk embun dinihari kian laju membasahi pipimu..usah ditangisi jika ianya terjadi..sayangi dan hargai kehadirannya dalam mengisi menceriakan hari-hari kamu..susah senang berkongsi suka duka tawa tangis bersama..bersama-sama sejenak kita merenungi kedalam diri sendiri...

emo kah aku...??>>> hanya aku/kamu-kamu yg lebih mengetahuinya..

Nota Hati: -> masih ada yang sayang...


3 comments:

Ernie Zuraida said...

wah gitu....huhuhhuhu....

pu3sakura said...

huhuhu...dlmnya bahasa...menusuk ke jiwa....

Nur said...

ernie - hanya yg memahami tahu ape itu maksudnya..

pu3sakura - menusuk ke jiwa yerr..jgn sampai terluka erk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...