Friday, October 2, 2009

Aku ditembak lagik..

aku ditembak berpelurukan award oleh cik yanti kali nie..dengan gigihnya aku menjawab dengan hati gumbira..thankz yer cik adikku..

Perkara yang membuatkan saya gembira:
1. tido..makan..makan..tido..hehehe! *pengsan

2. bila dapat duit jatuh ke ribaku..tak pun tiap2 hari ke minggu ke dapat gaji..boleh gitu?..hiks! 3. bila dapat massage2 satu badan tiap2 hari..fuhhh best gilerr..
4. duk bersenang lenang seminggu tanpa masuk ke dapur untuk memasak...* isteri sapa ler nih
5. soping..suping..suping..soping..* napsu pompuan
6. bila dapat berkumpul sekuarga/kengkawan gussip..sembang2...wat lawak2 terlampau..giler tahap gaban..gaban pun tk segiler nih..hehehe * bila ler nk insaf nih

~ ekceli sesuatu yang mengembirakan hati jiwa raga perasan aku...bila semua perkara yang amembuat aku gembira maka bergumbira lah aku....heh!korang pahem ke ape aku cakap nie..kira halal ler janji tunggang terbalik..maksud nya sama..huhuhu

Okey...dah selesai hutang award aku sekelian kalinya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...