Friday, July 24, 2009

Tag dr ernie yg berbau soklan terlampau gitu..

Aku di tag oleh ernie..so dengan semangat waja nye aku mencuba menyelesaikan permasalahan kepada soklan2 minda gitu..hehehe..tq ernie!

Syarat-syarat main tag ini :
Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
Tag orang yang telah men'tag' anda
Tag orang yg anda mahu tag.

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
wat korje..kuarkan notis jenayah yg memeningkan kepala n jiwa ragakuuu..adusss

1. 2 jam yang lalu?
berada di Jaya Jusco Taman Equine..

2. Anda suka
cuti2 mesia
lepak ngan Omei..:)
bau rumput yg bru di mesin/potong..(wangi n manis jer baunya)

3. Minggu lepas
- gie Palace Golden Horses, Mines.
- berenang

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
* Terlanjur cinta - Rossa feat Pasha Ungu
* How do i live - leanne rimes
* Koleksi lagu-lagu MJ

5. Tiga binatang yang anda tak suka
* katak - sebab xensem rupa parasnya..hehehe
* aku geli sbb dier lembik n sejuk dan mengerutu...lps tuh dolu2 masa aku kecik2 selalu ditakutkan klu katak gigit sampai guruh pun lom tentu dia lepaskan gigitan itu..uii betui ker kisah nie
* lipas - xsuka baunya dan jgn dia terbang paling aku elergik..jalan ok
* lintah - wpun leh wat business komersial..tp aku ttp geli.

6. Lima fakta tentang anda
* seorang yg kelako..suka nyakat org
* seorang chef yg ligat di dapur
* suka memandu
* pencinta kucing
* garang & pendiam ..(muskil nie ramai beranggapan aku sebegitu)..xkenal makan xcinta kan

7. Tahun depan mungkin
nk kurus ....tp diet asik di uji jer camner nih erk..hehehe

8. Saya tak reti
- bawak kapal selam..*larikkkkkk..dushhh

9. Saya pandai
cook..i luv luv cook..* sila clap clap yer

10. Kawan saya
geng blogger..geng POJ..geng chit chat (YM)
dan semua kawan2 yg mengenali daku..huhuhu


11. Saya ada
- seorg anak buah yg seiras rupa parasnya ngan aku masa kecik
<<--..dak eicha









- yang disayangi..jantan macho..
berbulu lebat di dada..
bermisai panjang..
cube teka..kehkehkeh


<<---jantan terhangit..
(posing maut gitu..
sopan jer tgn dier kan)

12. Saya seorang
suka gelak..wat kelakor..sensitip n mudah nanges..suka pendam perasan..huwaaaa

13. Adik saya
Norazman..Norhaslinda..Norazmi..( info: semua dah kawin)..ahaks!

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

- update blog..check email..chit chat (YM)..memain n nyakat omei

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
sekolah menengah....ermm ngan cikgu sendiri... :)

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
- pandai masak??...heloooo see my tgn ma..

17. Saya rindu
- abah & mak
- my soul..Mr M..

18. Saya tak sabar
- ikut jadual esok tgok konsert Sifu M Nasir (nyudahnya ditunda..keciwaa!)
- weekend nie nk gie ..pesta makan2 buah-buahan kt Taman Warisan Putrajaya..
u bayar u makan sepuehnya..mavelesss!!
- Next week Pesta Flora ( 1-9 ogos) di sini (putrajaya presint 2)..aku kan pencinta orchid!

19. 5 laman yang anda selalu layari
blog sendiri, blogger.com,YM, google

20. Siapa yang anda mahu tag?
jue (POJ), erne (POJ), Izan (POJ), yanti (POJ), Lynn Talib (DCA)...* sila2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...