Thursday, July 2, 2009

Kacang Putih Ipoh Mali

Last week aku gie beronggeng ke MV (Mid Valley)..sbbnye kami kene wat projek besau untuk ari esok (3.7.09)..ape kah itu?..tungguuuuu aku tempek kan stori mori esok yer..

Maruku & pagoda nie aku beli kt gerai2 kecik tuh..letaknye berhampiran ngan KFC..terang2 besau2 signboardnye tertera kacang putih ipoh..gerainye nama kacang putih kan..nape plak aku tk membeli segala jenis kacang kan..sbbnye aku tk makan benda kekacang nie yer anak..aku elergikk memakannye..kang kulitku bertompok2 merah n gatai2..sapa nk jawab tuh?> musti korang tertanya2 kan..sedap ke?..sbb sedap ler aku menempek stori nie..sampai opis aku mengoper ler merasa kt opis jiran2 sebelah menyebelah depan mejaku..
Mak Yong (bukan nama sebenar) : uii ..kak nur..beli kt mana?..jauhnyee membelinye..(sambil ngap2) bila makan nie sedap plak..mula ler tk leh berhenti kan..
Aku : Iyer ler benda pree mmg rasa cam tuh..hehehehhe..*harus aku ditempeleng melekat kt dinding kali nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...