Friday, July 17, 2009

Accident - Workshop

Semalam jugak aku gie repair kete aku..xsanggup aku melihatnya kekemekkan di bonet depan tuh..so ini ler tempat workshop yg sebelum nie aku pernah mendapatkan khidmatnya..yg penting keje2 nye very faster..aku tanya taukeh nye " bape olang u punya pekerja"?.."30 orang ma" tuh lom masuk suku sakat dia lagik sama joint co. patut arr service veri tip top..aku sampai sini lbeh kurang kol 10.30 pg..workshop nie terletak di jln hj eusof KL kira belakang grand seasons hotel jer..terceruk tempatnya tapi penuh ngan costumer nye..

Kodainya..opis merangkap urusan pembayaran n spare part bebagainya..

'kecederaan' nyee..adussss

sessi mengetuk2..buka bonet si cino tuh check.enjin ok..cuma batang besi yg depan sekali tuh mcm terajak kebelakang skeet..so kene tarik kedepan bagi lurus..sib baek tk bengkok..aku duk terconguk jer tgok cino tuh wat keje..sebagai wanita aku iye kan jer..mana ler aku tau bab2 repair kete nih..
( moral stori: bila terjadi trajedi camnie elok ler bertemankan lelaki bersama yer )

siap ngetuk bebagai..sessi ape nie erk (aku pun xtau ma)..kira ala2 cam menyimen jer aku nengok..first layer kaler kuning touch up tang kecederaan kt bonet n bumper..bila kering cuci plak..then samb menyimen kaler kelabu silver plak..then cuci lagikk..last bab membungkus plak..( tapi part nie dalam leka duk nengok dorang wat keje..aku leh tertido..uhhhh tak sengaja okey!). :)
sessi menyembur & mengecat..sib baik cuaca paneh
akhirnya siap semuanya dalam kol 2 gak..

tersangat ler berkilatnya..tiada kesan 'kecederaan' lg..

Nota kaki: wpun kete ku accident..yg penting aku selamat..alhamdulillah.
p/s ~cik puan yg melanggar keretaku..sila buat payment secepat mungkin yer..nti ai bg bil yer




1 comment:

wholsale watches said...

Dear friend !
1.We can offer all kinds of wholesale watch. We offer safe delivery and best service,low price and good quality.
2.We have excellent customer service team, which could solve online various problems about wholesale watches we provide in 24 hours.
3.We have perfect Logistics system, which guarantees all the ordered replica watches are delivered to you in good shape as fast as possible.Communicate with us.You will be very satisfied! Hope we can do long-term business in near future.

Welcome to our website for more details.
Rolex Watches
Omega Watches
Tissot Watches
Panerai Watches
Piaget-Watches
Zenith Watches
Baume Mercier Watches
Bvlgari Watches
Concord Watches
Corum Watches
Longines Watches
Louis Vuitton Watches
Mont Blanc Watches
Oris Watches
Rado Watches
Raymond Weil Watches
Tag Heuer Watches
A Lange & Sohne Watches
Piguet Watches
Bregue Watches
Dior Watches
Gucci Watches
Jaeger LeCoultre Watches
Patek Philippe Watches
Vacheron Constantin Watches
Breitling Watches
Cartier Watches
Chopard Watches
IWC Watches
Best regards! Thank you !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...