Tuesday, May 14, 2013

Apaaa ader BOM!...dalam opis kami!! OMG...

Jam 8.35 pagi pada hari ini 14.5.2013..kami dikejutkan dengan panggilan mengatakan ada bom di bangunan ini...ingatkan memain budak-budak nie...kebakaran ke hapa...tapi dorang cakap.ada bom...wahhh serius bunyinye nie...

Maklum arr tengah-tengah 'hot' semua perkara dalam malaysia nie kan selepas PRU...

tapi bila semua diarahkan keluar dari bangunansecepat mungkin...baru tahu ini bukan cobaaannn...


 ini contoh pic bom..aku pun tak pasti bom jenis apa yang dikatakan diletakkan di bangunan opis kami ini...hanya lakaran semata-mata ;) * ehsan pakcik google


bila dah keluar measing angkut bag bagai...aku boleh bawak hp ajer..yang lain aku tinggalkan...buleh? hikhik

sekali keluar pelbagai spekulasi aku dengar dari staff-staff...

katanya one officer mendapat mendapat panggilan mengatakan ada bom di istana kehakiman ini...



ketua hakim negara yang cool ...steady Tun..


very faster polis sampai bersama unit pencegah bom K9


sementara menunggu dorang siasat...jom layan dorang-dorang nie...mengila time-time camnie semua cam hepi...sebab kerja tergendala...hehehehe..* bukan selalu beb



masa nie matahari dah start naik..kitaorang dah kepanasan menunggu depan opis...dibawah pokok memasing dah penuh dengan orang...lawyer-lawyer pun aku nengok dah bukak jubah..berpeluh-peluh... ;)


 punyer lama nunggu sampai aku leh ngira bape banyak kapal terbang wat lintasan hormat depan aku... :D


ok itu airbus...kaler biru kat ekor..besar giler...


 bunga yang cantik dilihat ..tapi tidak pada namanya...cer teka munge apa nih...hikhik


akhirnya kami dibenarkan masuk semula ke opis jam 11.30...perhhh berpeluh keti bagai..rasa nak mandi...masuk opis.trus mintak nyawa...dah berekon..aku kuatkan kipas lagik...hahahaha
 


Nota Hati: akhirnya..bom pelsu...hampehh sapa yg wat onar nih..grgrggrgr

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...