Friday, March 22, 2013

Bila Ally Iskandar Ber'purple...1Million Purple Walk 2013:: Part 1

 Toleh-toleh eh eh eh cam kenal mamat nie...rupanya Ally Iskandar TV3...hahahahaha

Ketika ini adalah program 1Million Purple Walk 2013 yang berlangsung pada 17.3.2013 di Dataran Putrajaya yang dirasmikan oleh YB Perdana Menteri..

Aku sajer jer tempek gambo-gambo Ally nih ngan pengacara perempuan nie sapa erk..*maaf yea enggak ketahuan namanya :P

Masa camera hala ke aku..cepat-cepat alihkan muka...kang terkejut plak omak den kek kampung nengok anak dio yang comel kuar telebisen...

kang tak pasai-pasai..den dapek kol..omak den tanyo..nih ha omak nampak ekau kek tibi ha..buek apo kek sano....apo den nak jawab laie ha...tapi ok arr den dapek shoot dari jauh jer arrr...

 Jom layannnzzz kan ajerrr yerr...



Berlintas langsung dalam segmen Malaysia Hari Ini di TV3







penutup majlis ada artis.....Stacy & Fran ...tapi masa nie aku dah beransur nak balik...sebab matahari dah berpinau mata aku.....walaupun jam baru kol 10 pagi

bro nie sporting bila stacy ajak dia naik pentas ..siap gelek tuh tak menahan...
sesekali dorang hiburkan hati...




bye fran...gua tak sempat nengok u nyanyi abes...gua blah dolu ye..


Nota Hati: next entry!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...