Thursday, September 2, 2010

Zakat Fitrah...Menunaikan Tanggungjawab Sebelum Berhari Raya...

Alhamdulillah....bersyukur ke hadrat Illahi masih dipanjangkan usia dimurahkan rezeki diberikan kesihatan yang baik begitu juga dengan kerjaya aku sepanjang ini.....dan pada tahun ini 2010 adalah tahun yang ke-17 aku menunaikannya....* syukrann aminnn...

Hari ini aku berkesempatan menunaikan tanggungjawab....Zakat Fitrah ialah zakat diri yang difardukan diatas setiap individu lelaki dan perempuan muslim yang berkemampuan dengan syarat-syarat yang ditetapkan..

zakat fitrah 2010 (1431) RM7.00

Nota Hati: alhamdulillah..

2 comments:

Lee said...

Hello Miss Orchid, I was at Aidah's place nampak your callsign as well you a lawyer.
Boleh call on your services in case ada perumpuan nak sue saya for breach of contract, ke saya chabut ta'nak kawain dia? Ha ha ha.
Just joke joke, ya.

You have a nice day, selamat berpuasa, and keep a song in your heart, Lee.

Orchid said...

Dear Uncle Lee > sya hanya staff yang bertugas di jabatan kehakiman sahaja..not lawyer tapi loyar buruk ada la..hahahaha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...