Tuesday, September 21, 2010

Percubaan yang menjadi...

Mesti korang gelakkan aku erk.....setakat puding kastad pun nak publish.. aku dulik pe kan..kalau korang penah baca n3 aku terdahulu ada kisahnya..

aku nih bab-bab buat kuih memang kecundang....hahahaha!...dun like ha nak buat kuih/kukis/kek remeh-remeh nih nak belek membelek beria sukat-sukat bagai...aku lebih suka masak memasak....main campak-campak sajokk

harapan aku ketidaksukaan aku tidak berpanjangan..suatu hari nanti harusnya aku kene buat semua itu...cayalahh..

Tapi disebabkan keinginan mengatasi segalanya semalam....sebelum raya aku dah siap-siap beli jagung dalam tin tuh...last semalam bru roh memasak membuatnya baru mari....itupun sebab nak makan masa berbuka puasa semalam...aku melantak secukupnya....lepas nih sah-sah aku jemu untuk tempoh 4-5 bulan kut... ;)

taraaaaa....akhirnya..berusaha itu tangga kejayaan..wakakaka

Nota Hati: teringin nk buat nasi hujan paneh...adooyaii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...