Tuesday, May 18, 2010

SINAR FM - Stesen No. 1 Pilihan Rakyat Malaysia

Jumaat lepas kalau korang perasan dalam berita ada mengatakan sekarang stesen radio Sinar FM telah melonjak naik menjadi stesen no.1 pilihan rakyat di Malaysia...wahhh sungguh mengujakan aku!

Sememangnya aku adalah pendengar tegar stesen radio Sinar FM sejak dari dulu....walaupun dikenali sebagai stesen radio retro terbaik sepanjang zaman telah membuktikan diuskai oleh masyarakat terutama seawal jam 6 pagi beroperasi sambil mendengar coleteh & info-info sambil mengiringi aku untuk bersiap-siap ke pejabat...diterajui team sinar pagi iaitu Khairil (Krill), Salleh Yaakob (SY) & Raja Azura (KE) benar-benar menaikkan rating pendengar paling tinggi di waktu pagi.

Segmen oleh Abby Fana juga salah satu tarikan kepada aku..selain jam 10 sembang sinar...setiap petang sabtu menarik minat aku jugak...teringat zaman sekolah-sekolah dulu...nostalgia

Apa yang aku suka sinar pagi adalah tentang isu-isu yang dibangkitkan...dari rumah..masuk kereta..memandu terus ke pejabat membuatkan aku ketawa mahupun tersenyum sendiri...tapi yang pasti jika Sinar FM mempertahankan kedudukannya dengan tarikan tersendiri tak hairan dimasa akan datang Sinar FM mampu berdiri gah di trek yang sama..

Apa yang diketahui berikut kedudukan fofular stesen radio sekarang..seperti kajian AC Nielson..

1. Sinar FM
2. Era FM
3. Hot FM

So...korang pendengar stesen radio yang mana yerr...??

Nota Hati: berlagu riang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...