Friday, May 21, 2010

Lunch Menu Arab la plak

Lunch hari ini selera ke arah arab la plak...kerana mengikut si sue....maka dengan aku-aku sekali terjebak sama.....hakhak!

Terletak di Presint Diplomatik...jom layan ape yang kitaorang lunch hari nie..

hot lemon tea....mak repet 2 kali ko...haaa tuh maknanya pe yerrr anak-anak ;)


ape nama ntah..lupee..lebih kurang kebab gak namanya..yang panjang-panjang menjulur tuh ayam kira cam masak kebab la....roti nipis-nipis tuh kene makan panas-panas bru sodap....kalau sejukk..jawabnya ko kunyah 10 pusingan dalam mulut pun lom tentu lumat

Sue mengoder mendy rice & fish...dia dok ngidam menu nie dah 3 purnama katanya ;)


aku selera ke arah grill ciken nie....sedappp....tekak aku memanjang sedappp sajokkk...menu-menu disertakan sekali ngan kuah 3 rasa....lupa nk snap da....time nak nyuap aku suka banjirkan nasik niee...

walaupun korang tengok nasik tuh kaler cam tak menawan rupa parasnya tapi jangan dipertikai rasanya..memang malatop....berasa beryani dan lembut jerrr nasi tuh.

kalau korang perasan setiap menu semua tuh mesti ada diselitkan cili hijau tuh...ape motif pun aku tak tahu...agak-agak nape yerk?...jangan harap arr nak aku kunyah cili hijau tuh mentah-mentah....pitam aku kt situ ;)

tapi bila difikir-fikir cara mr bean kan.... kalau makan 5 orang ke..dihidangkan 5 biji cili hijau tuh....kutip bungkus bawak balik..dah jimat tak yah beli cili kat pasar kan...ekekekeke

Nota Hati: tak sihat lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...