Monday, May 3, 2010

Renungan Maut..

Sejak beberapa hari si omei nie tak melihat aku kat umah..muka pun dah cuak-cuak..ek elehhh wat-wat tak kenal tuannya plak kan...siap wat-wat renungan maut gitu...hakhak!

renungan menjengkelkan....ada beran? .....gggrrrrr

Dan beberapa hari jer bermanja-manjaan ngan omak den..omak aku cakap..aku tak ada kat rumah..dia seolah-olah mencari aku jerr..ngiau-ngiau kuar masuk bilik abeh tawaf rumah dok mencari...yang paling kelako..omak cakap cam anak kehilangan omak..iye la aku bela dari besau penumbuk aku nie..mau nyeee meroyan tak ada aku...kucen kan bau kita pun dia leh cam...huhuhu

jom layan aku dok candid omei malam tadik...lepas abeh AIM (lawak giler adlin & adibah jd hos)...masa nie ngah usha-usha suruh dia tido..tapi member dok bengang awal lagi dah kene suruh tido kan....jangan tak tahu omei nie suka tido bilik berekon....hampehhhh kucen zaman skg...demand lebeh!

bila hati dah sejukkk...siap2 pejam-pejam mata kununnn...masa nie dah lalok nak tido...hikhikhik

Nota Hati:..penghibur dan peneman yang setia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...