Sunday, July 12, 2009

Ronda2 Mega Sale

Bertempat di alamanda..membuat kunjungan hormat ke butik ini..
harus aku kene tahan nafas n napsu..

berkali2 aku pusing..tang nie gak aku duk terkedu ngadapnye..ada keinginan dan teringin di situ..belek2 harga nye..uiii 5++/6++..nelan ayor liuq aku! walaupun after pun less rega nye cukup buatkan aku sesak nafas..tapi kalau dah berkenaan dr tido malam terkenang2 kan harus dimiliki jugak kan..apekahhh!!??..*pengsan


yang nie aku dapat duk perhati jer..rasanya tk termampu..klu beli pun harus wajib mak aku bising..asik2 beg jer belinye..siap satu rak dlm almari koleksi beg2 aku..* adusss makan dalam..tembakan sinis gitu


tapi cantek betui kannn...eiiiii ggrrrrrr!!


sesuai untuk aku..jenis open camnie..kalu kasut jenis katup..kang mengigit aku kaki aku plak..

beg nie rega nyerr 6++...
penat cuci mate..makan time! harus diisi tangki dulu sebelum menyambung kunjungan
hormat ke tempat lain plak
noodle station lagikk..

merehatkan diri & massage2 kaki plak


2 comments:

MY HEART said...

Reborn tu kat mana cik?

Orchid said...

My heart > reborn tuh terletak di alamanda aras 2 berdepan parkson berjiran ngan noodle station.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...