Wednesday, September 11, 2013

Sebelum Balik Kampung Beraya...Kasi Servis Kereta Dulu..

Tajuk cam poyo kan..

ahhh dulikk..bagi aku itu penting...kalau kereta korang tak serbis nak jalan jauh..itu terpulang...bagi aku walaupun aku dah tak mengikut turutan date untuk serbis..sebab jangka perjalanan kereta aku banyak habis pergi dan balik kerja sahaja...psuing-pusing dalam putrajaya ajerr...so tak mendesak sangat untuk servis..melainkan kereta jenis kerap berjalan..jalan jauh..itu pasti

So untuk balik beraya nih..wajib pergi servis...all service..untuk keselamatan dalam pemanduan perjalanan balik nanti...ewahhhh beriklan sangat kannn..

tempat feveret aku untuk servis kereta di taman sri muda shah alam..sesiapa yang tahu..kawasan ini memang pusat services kenderaan setempat....

satu kawasan yang besar..segala-gala servies..mengecat..mengetuk..tuko cermin...jual motosikal ..spare part kenderaan semua ader...agak-agak lama ko nak nunggu servis...boleh melepak ngeteh kat mamak dalam area situ jugak...tepi jalan tuh jer dah ada gerai terpacak jual air..goreng pisang ..kuih muih bagai...


 aku panggil workshop samseng...hikhik

 otai aircon ngan otai tayar..enjin sedang belek-belek

 haaaa..yang nie otai ekon..kira pakar ekon...adik aku panggil dia gemok...aiyaaaa..comel ma ;)



yang nie..otai bab-bab balancing & alignment

dorang nie nampak aku..lom kuar pintu...dah menegur...

hello kakak..lama tarak datang....aiyaa  saya bz lo...bz cari duit nak servis ini kereta lah! kalau tarak duit macamana mau datang ini workshop ma...lu jugak untung...wa tarak luntung :P

itu jer ayat aku...dorang dah gelak-gelak....kastemer lama ma...berani dorang ingat kat saya sebab saya comel jugak!!..hahahahahhaha :D


Nota Hati: pandu cermat jiwa selamat..ingat orang tersayang


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...