Thursday, March 7, 2013

Drama Sebabak:: Berusaha Tangga Kejayaan...

Bila dapat menan baru..budak debab nih arr paling teruja...dok arr berjam-jam dok tercium-cium..mengerudi wat spotcheck arr...menjakun sungguh budak debab ini... :P

Omei: mommy..camne nak masuk nie...sempit arr..tecikkk..salah beli ke

Mommy: buat arr sendiri..manyak songeh plak kan...jangan nak demand-demand ok...usaha sendiri camne nak loloskan montot besar tuh



Omei: arhhhh....apaaaaaa!!!! tengg..tenggg.....mommy cakap montot gua besar *toleh-toleh belakang check montot...
tak ler besar...tapi gua nengok montok ape montot gua nih....hikhikhik *sila muntah jejauh....pesai pa la mommy gua nih beli mende alah nih kecik nau...montot gua pun xlepas...uihhh
*wat muka tak puashati 



Omei: mommy tolonnngggg arrr titeeee *wat muka seposen  (ko wat muka sehengget pun mommy xkesah tau)
Omei: tak pe tak pe....gua gigih sondol-sondolkan jugak bagi lolos...best gak landing berkarpet nih..lembut jerr...


 Omei: Yessssss!!! Yesssss!! akhirnyaaaaaaaa....dah terlindung montot gua..tak ler malu sangat kan...sebab gua tak pakai suar tecik arrr..hahahahhaha....tapi tui cakap mommy....usaha itu tangga kejayaan....


Nota Hati: bijak..bijak!!! :D


2 comments:

Iela Lullaby said...

heheh alorh2 chaiyok omei!

hahah msti bgga kn dpt msukkn jgk muntot tu..ekekek

Orchid said...

Lela Lullaby: mmg bangga sgt2..siap wat muka berlagak..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...