Friday, March 22, 2013

Candid-Candid 1Million Purple Walk 2013:: Part 2

Part 2...masih lagi bercerita perihal program 1Million Purple Walk 2013

Jom korang layan gambar-gambar candid sebelum acara bermula...

masa ini peserta sedang berjalan beramai-ramai...so sementara menunggu acara berjalan kaki selesai...kita ronda-ronda nengok gelagat orang ramai yang datang ke sini...



Akak-akak polis trafic...memula malu-malu tucen bila aku cakap nak shoot dorang...hehehehee

 team dari Terengganu....na na na na ganu kite!!

 gadis pom-pom.. ;)

baguskan kalau dapat sebijik nih kat aku...petang-petang leh ronda bawak omei jalan-jalan...omei duduk sebelah..siap usha-usha aweks









 tua muda turut sama menjayakan program ini...kumpulan dari SKM


okey masa aksi ini...cuping telinga aku dengar suara-suara sumbang yang agak keceluparan ok...buat kaum-kaum lelaki tuh...mulut tuh jaga sikit..mata tuh kawal sikit okeh...

kalau dah otak tuh 'kuning' nengok budak-budak camnie pun ko bercakap lucah kan....eiii sib abek aku tak hempuk dengan camera aku nih.....sampaikan ada akak sebelah aku cakap...mulut jahat...

Pudu Girls School


 ketibaan Perdana Menteri


 motip ber'firework disiang hari..:P

aku pasan di baju dorang tertera KPT......maksudnya Pusat pengajian Tinggi erk...kalau silap sila dimaafkan yer anak-anak..kalau salah sila perbetulkan ye.. ..kalau betui..yessss!!! terer aku!!...hahahahaha :D

 smileeee sambil nyanyi-nyanyi.....suka suasana ceria camnie..happening jerrr...:)



 opis den..

 bagus pakcik nie...tetap ber'purple...tanda sokongan...tahniah pakcik!! cayokk cayokk

student Sekolah Seri Puteri





 mereka-mereka yang ceria...jemputan khas


 nih awek dari MOA....lupe plaks namanya...ayu erk...heheheh sorry..akak kelupaan suda...




disudahi opis den lagi


Nota Hati: Next finally!! :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...