Friday, March 9, 2012

Usahkan Spotrim....Tayar Pun Aku Tak Mampu Beli der..

Ok kali ini aku nak wat entry mengenai Karnival WOW Putrajaya yang berlangsung baru-baru nie selama 4 hari...yang bermula pada 23-26 Feb 2012 yang lalu..

Kira dah lama jugak la kan.....cuma aku baru nak upload..biasa ler mood tepu menyerang nak buat n3 agak jatuh merundum

Okey kali nie aku ke venue NAZA...iye tempat kete mahal-mahal seh...

so dah mahal..aku tempek kete paling mahal kat sini...

haaaa..Yusri KRU pakai Lamborghini gayak nie yerr.....WJY 15..hikhik :)






aku usha-usha tanya berapa harga lamborghini nih..RM1.35 juta...burpppp tertelan ayaq liuq...*terus berlalu pergi...

Nota Hati: mampu berkereta buatan mesia jer la..huhuhu

1 comment:

::ienafazlyna:: said...

mampu beli kereta yg boleh lambung2 begini aje...kete mainan..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...