Friday, March 9, 2012

Karnival WOW Putrajaya:: Jom Kita Gelek Sesama..Kasi Pinggang Ramping kannnn

Awek cun ini memang aku tabik arr...aku nengok pinggang dia jer secekak tangan aku..sob sob sob

ok..ini bikin aku sentap okeh...gayak nyerr kalau aku hari-hari berlatih gini..meremping kut pinggang aku nih...ker putus dua...aiyaaaaa tulungggggg

cantik kan...kalau aku buat nie...ader terlentang ke belakang..hahahaha

yeahh..yeahhh..mari bergelek...*tetibe teringat lagu M. Daud Kilau cek mek molek

Dengan muka semangat walaupun nampak kepenatan dia memulakan pusingan ayunan di pinggangnya...uiiii dasat tui

kalau aku buat nie..usahkan berpusing mende alah tuh...terus melurut jatuh ke lantai..

tapi aku buat idak ler melurut gayak gini...melurut aku tak dek seni langsung..hish!!

tambah gelungan...ada beran?



korang nengok muka dia jer dah tahu penat yang hamat kan...ingat gelek-gelek camtuh tak penat ke....usahkan dia....aku yang nengok pun rasa penat tau..

Nota Hati: dolu-dolu masa sekolah rajin ler main benda buluh rotan nie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...