Friday, March 9, 2012

Jenjalan Di Putrajaya...Mencuba Sesuatu Yang Baru

Tajuk agak gediks kan..jenjalan di Putrajaya kekdahnya

hahahaha..sila muntah jejauh ok...nampak sangat dok bertapa sini..tapi tak berjalan habis lagi dalam putrajaya...:P

korang kalau rasa pedih-pedih hulu hati tuh....jangan pejam mata plak..korang layan jer la gambar-gambar ini yer

candid dari upstairs PICC

empangan






Tiga rekebentuk bangunan di atas nih aku suka sangat-sangat...dengar khabarnya arkitek yang sama dalam projek di dubai katanya..bukan aku kata...owang kata yer...hikhik

Dan juga 3 bangunan kerajaan ini bagi aku yang tercantik setakat nie...mungkin sebab ini adalah antara bangunan paling tinggi dalam putrajaya...so agak menonjol kecantikkannya kan

Ini snap dikala siang...nanti aku tempek bangunan yang sama ketika malam okeh...lagi cantik..


bangunan ini kalau korang tak kenal...adussss....gua rasa geget-geget pokok kat depan opis nih tau...sila jangan sentap mak nak!..:D

ntah camner buleh pulak aku tak perasan masa kejadian ini..adalah hari persandingan Yusri & Lisa Surihani kt PICC

so apa lagik...terus aku bertukar jadik mamarazi ko..hakhak

pintu masuk dewan..lom siap sepenuhnya..kolam-kolam ayor lampu lom pasang lagikk...

ada lagi gambar..tapi maleh nk upload yang cam hampeh nie..melembab gayak siput sedut...

Nota Hati: next shoot Bukit Hijau Pulok

1 comment:

::ienafazlyna:: said...

nanti buatkan i photoshoot gedik2 kat bukit ijau tu..nak masuk pertandingan ratu kebaya..ahaks.. nanti i banje aiskerim spongebob ok MAMARAZZI! heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...