Friday, January 20, 2012

Hari Terakhir Bersama Didalam Donia Kanak-Kanak...Jommmm kita mandi!!!!

Okeh kejadian ini keesokkan harinya...hari ahad..lastday bersama aku sebelum mak apaknya menjemput kembali ke pangkal jalan.

Disebabkan sudah berjanji mahu bawak dorang gie mandi manda.....so seawal pagi dorang dah bertarbiah free kat telinga aku.." kol bape nak pergi nih"

"lepas sarapan..makan dolu..baru leh pergi"...ringkas dan padat jawapan aku ok..*heheheh kasi gertak sikit

suker nau berendam lelama yerr...main puas-puas yerr..lepas nie tunggu lain bulan baru leh datang sini yerr..:)

semangat dua beradik nak mandi kat kolam katanya

port sini memang meramai kalau weekend sebegini...sebab ianya percuma..dibuka untuk orang ramai...so parking adalah memenuh sepanjang jalan

Diputrajaya ini setahu aku pool berbayar hanya dipresint 16, 11..*ehh..ada pool yang aku xmention ke

Dan yang paling cantik dan besar pool di pullman sana...kolam disana lagi haibat...boleh jugak korang nak ambil kelas belajar berenang bagai...kedalaman kolam untuk dewasa pun ada..pilih ajer...pool ini terletak dekat dengan segala aktiviti sukan air ataupun acara-acara sukan antarabangsa.

seronok teruja nengok dorang mandikan..rasa nak jer kita terjun masuk kolam...best woooo

tapi sebelum korang rasa nak buang tebiat camtuh.....sila hentikan..:P

Dan jangan pulak korang mak apak gegila nak mandi jugak.....harus ko direnung dan ditenung oleh budak-budak dalam kolam itu..

setakat anak-anak kecil yang agak-agak kaki tak jejak pool tuh leh arr sekali mak apak berendam sama...kene pantau kan..

bestnya kalau aku dah joint dorang kan :P

kolam ini berdekatan dengan foodcourt.....berhampiran di klinik kesihatan presint 9..sepelaung jer ko jerit nak order leh dengar *ok jgn tiru aksi jeritan ini ok

parking pun dekat....ada wakaf..ada kerusi batu leh duduk...yang berkeluarga memasing aku lihat membawa tikar pelbagai bekalan berbagai..meriah tui..

duduk santai-santai sambil nengok anak-anak mandi...bapak sibuk baca newspaper..si omak sibuk nyuap dan nyuap...;D

ada juga playground yang besar untuk anak-anak membuat aksi panjat memanjat...mak apak sila pantau...kang kedebuk nak jatuh.. :D

Tamat sudah tugasan khas aku untuk 2 hari....maka dengan rasminya lappy aku kembali dalam gengaman aku...dua hari dorang kongker my lappy sampai xhenggat...asik dituba game online sesajer...hahahaha

Nota Hati: next cuti-cuti..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...