Monday, October 10, 2011

Cuti-Cuti: Rumah Peranginan Persekutuan Cameron Highlands [ P6 ]

Pagi nie bangun dengan suasana baru...sejuk gilerr...tapi matahari awal-awal dah kuar dari persembunyiannya...sungguh cerah walaupun berkabus-kabus dihujung sana..


korang nengok panaskan cuaca...masa nie jam kol 7 lebih

yang bawah nie kategori bilik-bilik mengikut saiz dan asrama jugak..same time masa kami datang terdapat satu bas rombongan cik kiah budak-budak sekolah menginap disini..

menu pagi nie..nasi goreng & maggi...tak pernah-pernah dibuat sarapan dengan maggi...hahahahhaa...kira darurat..lantak ler ape yang ader kan..abehkan stok..maleh bawak barang balik..

di upkan lagi ikan dan ayam yang tak sempat dihabiskan untuk pembakaran semalam...so kasi perabihkan stok jugak

kami-kami yang ceria dapat makan...giler sapa yang mencuka bila time makan kan..harus ko ilang ingatan disitu..

sebelum kuar shopping & check out..harus dikenyangkan perut memasing

check out..mesti kol 12..no no lewat okeh..sebab lepas ko keluar dorang dengan pantasnya akan mengemas sebab ada orang lain mau check in...Difahamkan disini adalah fullybook okeh..walaupun hari biasa...

Jom kita jenjalan ke pasar tani brinchang sana plak...

yokk...

nampak sedapkan..korang leh celup ngan coklat..ikut suka tekak memasing...tapi aku tak suka

disediakan sekali coklat yang siap sedia untuk dicelup..

masih gila membeli dalam saat-saat terakhir...

yang ini saiz stoberinya besau-besau sungguh..

tempat tumpuan kitaorang...sedap gila makanan goreng-goreng nih..



yang ini cendawan goreng tepung


jambu apple...first time aku makan..sedapp..ranggup dok mencicah...beli untuk bekalan kawan-kawan di opis

makanan yang dikeringkan...

untuk pencinta kaktus


jagung manis..sedap dimakan begitu sahaja..

sayur yang dijual disini amatlah murah-murah...tak membeli pun..sebab beringat jangan gegila merambang mata.. dan jangan membazir..membeli jer..makan nya idak..not gud anak-anak yer


sedang menanti cendawan goreng..hot-hot dari kuali..;)


sabar je la korang nengok bonet kereta kitaorang...nih kira lom abeh tawaf lagi nih...

tak cukup bonet..seat belakang pun sama penuh...;)

next n3...

Nota Hati: mau habiskan n3 CH..

1 comment:

♥ EeiNz ♥ said...

aduh ! geram sgh tgk kaktus, strawberi semua tu kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...