Wednesday, May 25, 2011

Pre Perhimpunan Sejuta Belia 2011 di Putrajaya mulai 27-28 Mei 2011

Lunch tadi..aku geder-geder pergi ke MOA (Kementerian Asas Tani)...cuci-cuci mata maklum arr lepas gaji..kat sini time gaji jer..siap arr mana-mana jabatan ada buat jualan sale katanya...tapi kita sebagai pengguna kene berbijak dalam berbelanja ok....wahhh nasihat..sebelum nasihatkan orang...nasihat untuk diri sendirik pun iye jugak..;)

Dalam perjalanan ke pangkal jalan..sekali jalan utama sudah 'diserang' oleh Lamborghini ..Ferrari..macam2 arr kereta-kereta mahal tuh...yang aku kenal sgt..2 jenis kete tuh jer..ekekekeke*ciann

ermmm...bilalah aku dapat merasai drive kan *urmmm mimpi jer la..isk isk isk

usahkan nk beli kereta sport gayak gini..nak beli sport rim cenggitu pun xmampu walaupun 10 tahun korje...haih!!

terpegun jap....si co-pilot kereta kuning tuh siap wat peace kat aku...* huhh jelesss

waaaaaaa...jatuh chenta ngan kereta silver itam itu...*berhangan jer la

abeh jer lintasan kereta2 mahal...sekali vrommmm vrommmmm..bergema-gema dari jauh...fuyooooo bergema2 telinga aku dengo deruman moto berkuasa tinggi nih...

rasanya lebih 100 bijik moto nih...

motor dah mahal gilerr..koman-koman pun ribu2 harganya..yang atas 100k usah citer ler kan...nelan ayor liuq teman bila tahu harganya....gadai barang omeh pun lom tentu lepas nk membelinya....wakakakakaka

moto dah class vogue..dah tentu mahal..pakai jaket kulit...but sampai ke lutut..segala-galanya kulit sampai ke sarung tangan...ado yang bling2 lagikk...rambut panjang*guna jari pun bulehhhh...bangle-bangle kat tangan..huhh maghaikk..beso2 sauh kapal....sekalik bukak helmet...alahaiiii standard pokcikkkk jerrr...perhhhh mantap ko pokcikkk!!! terharu sungguh belia muda cam aku nengok...kalah orang mudo...

tak pe la..dah minat dorang kan..ada duit..suka hati ler nak buat ape pun kan..orang ada-ada...kita yang tak bape nak ada nih..duk dediam jer la..*owhh sadis

agak-agak BMW nih bape ler harganya erk...*ermmm.. ;)
so marilah kita jayakan Perhimpunan Sejuta Belia yang julung-julung kali diadakan ini di terajui oleh Kementerian belia & Sukan Malaysia (KBS)...minggu nie putrajaya sungguh pack setiap inci...banyak aktiviti..termasuk la futsal anjuran Kosmo...meriahhh...duit pun 'meriah' jugakk...wakakakaka

sesapa ada basikal..aku syorkan korang datang naik basikal..sonang nak pergi satu venue ke satu venue..kalau idak...sendirik mau ingat la..harus ko bermandi peluh...

kita jumpa di sanaaaaaaaaaa.....

Nota Hati: nak nengok F1...port belakang opis aku nie...sah jammed gilerr!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...