Monday, May 23, 2011

Lunch Di Kelab Tasik Putrajaya....kepingin ayor durian belanda

Gara-gara terjah blog erni.....aku dah terbayang-bayang nak blended durian belanda nie.....jenis tak nyabor kay kalau nak sesuatu tuh...tenghari tadik berdesup laju aku pergi geder2 ngan si jue..*tq jue layan tekak demand den nih yo...ekekeke

yessss..akhirnya yang diidam ado depan mato...*leh sonyum sampai telinge nih..wakakaka

durian belanda o'coz pilihan aku...tembikai pilihan si jue
durian belanda RM7, tembikai jus RM5

ginger beef*my feberet wit rice..up dengan telo mata..sekali dia bagi 2 biji ko......terkesima jap aku orderkah sampai diletakkan 2 biji sekali?..hahhhhh lantak....bedal jerr... harga 13

bagi aku ginger beef dia tk kick langsung...warna pun tak mengancam selera aku...sebab selalunya aku makan kaler putih ala2 black paper sikit...sedap lagi kat Penang Village Alamanda sana *motip aku nyebut restoren itu..ekekekeke..Jue sila ambil perhatian yer..hakhak

jue memilih kuey teow yang penuh dengan spesis udang & kerang...pedas sikit..up dengan cili potong kicap.....harganya RM8

tempat dah gah cantik.....tapi kulit pada menu pun hidup segan mati tak mau tau...itu korang nengok luaran..lom nengok dalam..owhh sadiss...so pihak berkenaan...sila pantau buku-buku menu kay...perbaiki kelemahan walaupun ianya kecik..sebab orang luar nampak 'besar' kecacatan itu.. ;)

dessert ...custard caramel...harga dalam rm5 lebih..* telan ayor liuq jap



untuk dijual..RM50

susun galur pemerintahan..Tun Abdullah Badawi - Dato Seri Najib Razak

yang terkini... 1Malaysia..

sekian. terima kasih.sila datang lagi...ermmm lambat lagi kut aku nak datang sini.. :P

Nota Hati: syukur dengan rezekiNya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...