Monday, November 8, 2010

Selamat Pengantin Baru...Anis Shafiza & Mokhtar

Semalam aku berkesempatan pergi ke Puchong sanun untuk menghadiri majlis kahwin teman aku nie....harus korang percaya...ekceli sebelum nie aku langsung tak mengenalinya....bersua muka tidak pernah apatahlagi berbicara jauh sekali...first dia buzz aku kat YM then berlarutan dari situ....hanya chit chat sajokk kat ym...

bermulanya dia membaca blog aku...dan kesudahan kami berkenalan....kerana blog juga menyatukan dan aku mendapat kenalan...siapa sangka kan.. ;)

begitu juga dengan kenalan-kenalan dari negeri lain...entah bila ler kita leh berjumpa kan...selalu baca & komen-komen kat blog....then chit chat...tapi tak pernah bersua muka.....insy'Allah..masa itu akan tiba juo....hopefully

si pegantin..anis...serba maroon dihari kejadian

pertama kali dia tengok aku.... "ermm....kak ziela kan??.....yeahhhh very clever minah niee...sebab dia cakap tgok gambo kat blog...tuh yg dia cam muka den nie ha...sadisss den kunun nak wat kejutan kat dia....hakhak

sajer jer aku tempek 2 pic pelamin nih....simple & cantik...tak bersarat

Buat Anis....selamat pengantin baru..selamat menempuh alam berumahtangga...dolu seorang kini berduo..esok lusa bertigo....semoga ianya kekal bahagia hingga ke ujung nyawa....aminnn

Nota Hati: seronok tengok kengkwn dah sampai seru.. ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...