Monday, November 22, 2010

Putrajaya Millenium Monument...

Selama aku duduk sini...bru tahun nie aku merasa menjejakkan kaki ke tempat ini....dikala waktu malam......cantikk sangat dek2 pancaran lampu2nya...

Selepas balik dari ekspo usahawan tuh.....sempat kami beriadah melonggar-longgarkan skru lutut untuk berjalan serta mendaki Millenium Monument nie...nampak jer kecik rendah....tapi bila dah pusing2 2 round..rasa penat..pening segalak ado...memasing dah xlarat nak sampai atas..

kununya nak sampai ke destinasi tahun kelahiran memasing....nak pose-pose gedik kat tarikh tuh...nyudahnya pancit tengah jalan....hakhak!

kalau tertubuhnya Mahkamah Agung Pertama pada tahun1808...nak nyampaikan tahun 70an or 80an punya tarikh kelahiran...jawabnya capek arrr ke atas tuh..*pitammmm

next awal-awal kena kuatkan stamina kaki betis-betis nih ha......akan ku daki lagikk sampai ke tahun kelahiran aku....then bergambau ler sepueh-pueh hati sampai lebam kat situ...ekekeke

dari kejauhan masjid besi..

mereka-mereka ittewww

walaupun ketika nie jam menunjukkan 12 lebih...muka memasing tak reti2 nak balik ke pangkal jalan...hehehe

diwaktu malam....seolah-olah tianh tuh disaluti bendera malaysia...cahaya berkilau2

bila siang...warna keemasan....bru aku tahu ghupanya tiang tuh berukir dari bawah sampai ke atas....memang cantikkkk sesangat..

Korang kalau ada masa lapang tuh...meh jejalan kat sini...kalau waktu siang..lagikk cantik bergambar kat sini...

Nota Hati: ronda-ronda

2 comments:

::ienafazlyna:: said...

wa...santek2

Orchid said...

Iena: mmg cantekk..dan sememang time tuh kaki dah xlarat nk langkah ke atas..ape2 pun sempat mengedikksss korang kan..over tauuu..hakhak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...