Thursday, May 14, 2009

Ward 130409 -170409

Bila dah admit ward nie masalahnye aku nie cepat boring n bosan..iye la asik makan tido..tido makan..nak nenguk tv..mood plak xdek..klu kt umah tuh sanggup plak duk berjam2 bertapa depan tv..peliknye!

Pepagi sebelum bekspes..wajib enjek abek blood lagikk..itula rutinnye tiap2 hari selama aku duk sini..


atas nie part makan bekpes yer..nie yg sompek candid..hari yang lain tk sompek..sbb makan punya hal..lupooo..hehehe. kt sepital pg bekpes minum jus oren lagikkk..kt umah sendirik haram tak dek makna nyeee nk nenguk ayor oren pepagi bute..takut sakit perut..duk sepital elok plak..kompius den!
Lunch time adalah saat aku nunggu..kdg2 menunye bes tau..paling aku suka hidangkan nasik ujan panas nyee..(ala nasik kaler2 tuh) siap ada dalca..adusss syahdunye! tp sepjg aku duk sepital xdek plak dier mai menu tuh..


Dalam boring tuh..sompek lagik aku mengcandid2 ape yg berlaku..maklum arr duk tepi tingkap nengok matahari terbenam..cantek bangat sih! siap ado org torbang lagikk..

Akhirnya pada 17042009, jam 5pm aku dibenarkan kuar ward..bubye katilku..
rindunye aku pada omei..cian dier kene boarding kt clinic 5 hari..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...