Friday, April 3, 2009

Keletihan terlampau

Jam udah menunjukan dah kol 6 lebih. (petang waktu mesia)..punggung aku masih melekat dikerusi dan mata aku dah berpinar2 nghadap pc seharian..jejari gebuku hampir2 haus nipis dek asik menekan2 keyboard tanpa henti..kecuali aku jumpe noktah..

melihat ateh meja aku sayu mata aku melihat fail2 yang gadang2 tebal seolah2 memandang memberikan senyuman manis pree kepada aku..apakah makna nye itewww..???..Hari ini pepagi dh meeting ada perubahan dalam tugasan masing2..so ramai yang berpindah tempat..aku?..tk berubahnye..hehehe!

Kalu disuruhnya aku berpindah tempat..adusss berpindahnya aku nie macam berpindah umah..(so korang dapat bygkan kan kan.. )..tetibe terasa kesejukan tahap melampau plak..idung aku dah kembang kempis salurannya..ketika inilah aku terasa perut sudah memberi isyaratnye suruh makan..zassss!..

arinie ada pasar tani dan aku terbayang nasik kerabu kaler biru + telo masin + daging bakor..hampir tiap2 minggu aku beli (aku syak sah dia taruh kas2)

Oppsss!..udah melayang jauh fikiran aku bila nyebut bab makan..koje terhenti seketika..aku nk samb balik koje..bg semangat koje datang balik nie..wokeh!..wa sambung koje...

tetibe aku terdengar bunyik tik tik tik..kertas seolah2 berusik..sedangkan tiada sesapa dikelilingku..apakahhhhh!!

p/s ~ camner tetibe leh aku teringat durian erk...ermmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...