Wednesday, April 8, 2009

Flu..

Arinie sepagi sampai septg la nie..aku diserang selesema..berjangkit dr anak saper la nih..adusss
seksanye idungku kembang kucup..kucup kembang...dah cam tomato ha..asik terbersin..bergogar rasa kepala..leh dengar satu opis aku terbersin nie...

penat aku nk menjawab dorang kuar masuk tgok muka aku ngatakan aku nangis plak..apo ingt den wat drama swasta ker..nk syahdu syahdan tangkap leleh plak kan..iyo la udah bersin xngalir airmato den nie ha..

Paling syahdu..bos siap cakap..'jgn la jgkit kt ai'..huhuhu! sapa nk jawab tuh..sob sob sob!
Rasa nk jer cakap..' bos jangan arr duk wat keje nghadap depan saya'..kang kang kang virus merebak dgn lbh pantas ma...kang aku dapat mc sapa yg susah ati..bos gak..then saper yg bahagie?..aku jugakkkk!..hehehehhe

1 comment:

.::Lynn::. said...

knur, xsihat yea??? xkira jwb tag kita gak!(bila2 free)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...