Tuesday, December 17, 2013

JJCM:: Pizza Hut Big Box Yang Ohsem!!!

Alkisah tetibe rasa melapor waktu malam ketika mau nonton Maharajalawak Mega....nak masak penyakit 'M' suda mali....

Lagipun nanti penat-penat masak...bila time nak nyuap..terus rasa tak lalu pulok...*alasan kan..ciss

so zasss tingin plak nak rasa Big Box Pizza Hut nih..ape yang besh erk..

jom kiter intai apa isinya dalam box merah yang cantik sangat tuh...

punyer ler sayang nak buang box tuh taww...sampai skg aku simpan...kahkahkahkahkah :D


 ini ler kotak merah yang kebabom yang menawan hatiku...


antara koleksi makanan yang terdapat dalam box iteww

Maaf gambar kureng menarik..sebab snap by henpong ajerr dengan penataan cahaya dari lampu siling kalimatang yang dah kelabu suam-suam jerr...*alasan lagikk...


my feveret ok..all pasta...yumiehhh!!

Diberi 2 pilihan samada ko nak jenis Chicken Bolognaise atau Creamy Cabonara

So aku memilih Chicken Bolognaise


Pizza regular saiz diberi pilihan macam-macam ader...ada 9 jenis perasa pizza yang berlainan..ikut selero korang arr nak yang mana ok..

So aku meilih Hawaian Chicken..sebab ader nenas..aku suka ada nenas! juicy nice


Smoked Deli Wings nih kalau ko order sesajer jer..memang mahal harganya..kira belas-belas jugak harga biasa kalau order ala-carte

tapi untuk box nih..diberi 4 ketul Smoked Deli Wings..memang berbaloii-baloii..besau-besau chicken wings nie

First yang masuk dalam mulut aku..chiken wings nih..2 ketui dah kenyang...perhhh sedap..lembut sgt..perapan yang enak!

Ko jangan membimbang..segala khazanah dalam box merah nih sampai ke rumah masih panas-panas...lagipun dorang kan mengunakan box bag yang senantiasa panas tuh kan..kira cam oven bergerak atas motor ha..hikhik



ader 6 pcs spicy chicken fingers....yang nih aku dah tak larat nak nyuap..

ko jangan merisau..tak abes leh masuk dalam peti ais...esok ko masuk microwave jer


ader 6 pcs Garlic Bread tanpa soup mushroom yer anak-anak

kalau nak add mushroom soup..tambah RM2.00 ajer

penyudahnya yang selamat aku hadamkan pada malam kejadian itu...2 ketul smoked wings & seslice pizza...burlppp kenyang...ok leh sambung tengok MLM

Tapi jangan propa ler sangat aku nie kan...after abes MLM...aku sambung makan lagik chicken wings yang balance 2 ketui tuh...kerugian plak nak simpan....takot makan esok tak sedap pulak walaupun dipanaskan..*motip..alasan lagikk..hahahahaha

akhirnya garlic bread & pizza & chicken finger & bolognaise...wasalam save dalam peti ais..untuk belakan idop keesokannya pulok..

Total Big Box Pizza Hut nih RM39.90 + 2.39 ( sale tax ) = RM42.30. Sekian

Nak order? sekarang semuanya dihujung jari mungil kalian..peliss  CLICK SINI



Nota Hati: next nak order lagik arr..malam tahun baru plak.. :D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...