Wednesday, June 26, 2013

My Omei:: Belajar Bukak Pintu Bilik Air.....cayokk cayokk :)

Mood santai lepas makan...

berhangan feeling-feeling lepak kat pantai bali kekdahnyee :D

 alamak..nak tertencing plak


mommy..bukak arr pintu nih..tite da tak tahan nie

Mommy: * bukak sendiri


huhh!!..huhh!!..ketatnye pintu nih..
tak pe gua kuat dan ensem..jangan jatuhkan kemaluan gua okeh...gagah perkasa nihh tite cube tolak lagikk

Mommy: haaak....tuiii..puii!!


alohh..tak terbukak plak...tak pe..gua tolak ngan kepala gua yang keras cam batu nih...pasti buuleehh! *tetibe jerit cam iklan milo :D


yesss.yesss...yessss


yeayyyyy....heloooo anybody homeeee...yuuuhuuuuuu


ok..bagi gua lepak-lepak dalam bilik air nih dolu mommy...cam bilik ekon arr..tejukknyeee...best tido sini kann..



Nota Hati: sayang bangat sama budak debab nih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...