Wednesday, May 2, 2012

JJCM:: Western di D'One Steak Restoran Bangi

Malam tadi after maghrib tetibe dapat kol ada orang nak belanja makan pulak...vassssss...on ajer aku kan..dah orang nak open table..harus jangan dilepaskan peluang.

nak nak plak dari orang yang jarang-jarang nk offer aku open table kan...hahahahha

restoran nie terletak di Bangi sana...jika korang tau PKNS..selepas trafic light Mc Donald blah kanan tuh ko siap-siap amek line kanan terus....then depan sikit ade traffic light lagi...corner kanan..pandang kiri ko dah nampak restoran ini...sebab senang jumpa restoran nie seberang jalan jer....berdekatan dengan ikan bakar serkam..

Sampai jer restoran nie still masih hujan...ramainya plak pengunjung...so terpaksa berdiri jap melilau-lilau cari meja kosong..tak sampai 2 minit..akhirnya dapat meja panjang 6 kerusi....maklum arr rekrut ramai ngikut...hikhik

Jom layan ape yang kitaorang bedal malam tadi...

T Bone Steak..feveret si pembelanja malam ni :) 
RM19.90

ice ceram yumii..RM2


 muka feel-feel syiok dapat ice cream

 Asam Boi, Bandung , Kelapa Laut, Manggo & Apple Kasturi
all juice RM3.00

 Chicken Szilling ~ RM8.90

Fish & Chip ~ RM7.90

 ini budak very fast dia makan...aku bru 4-5 nyuap...sekali aku noleh ciken chop dia dh nak abeh ..hikhik

 Chicken Chop ~ RM8.90 (breaded or grill)

 Chicken Combo ( 1 lamb, 1 chicken & 2 prawn) ~ RM 13.90

harga-harga kira boleh la...aku suka chicken chop dia sebab isi ayam tuh banyak dan tebal...selaunya kalau kita order chicken chop...tebal dek tepung or kulit jer kan..tapi yang nih mmg terbaik arr..puashati makan..selalunya dicurahnya kuah biasa jer....so aku kasi tuko mau sos black paper..kasi pedas baru best.

cuma..cuma..cuma..ada cumanya kannn....sosnya agak kureng kick pada aku...pekat dah ok..juz 'kerasaan' balck paper tuh kureng sikit...tapi kira leh telan arr...ikut tekak memasing...cam aku lebih suka 'rasa' black paper tuh lebih lagik bru best!!

ader satu lagi restoran steak house kt serdang sana..aku suka sos aka kuahnya..korang leh skodeng kat SINI

korang yang rasa nak ubah selera ke tekak omputih nie..silalah berkunjung ke sana...tengahari bukak tau..leh lunch...tapi jumaat..tutup ler time sembahyang jumaat ma....arap maklum :D

Nota Hati: rezeki lebih dikongsi bersama..sikit sama sikit :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...