Thursday, May 24, 2012

Lunch di Mangiamo Ekustrian Club Putrajaya

Setelah berzanji mau jumpe....eh silap...berjanji mau jumpa ngan dak lulu, pengu, erni untuk lunch sesama...

maklum arr....nama jer kitaorang nih berdekatan tempat kerja..tapi setahun payah nak jumpa...so ada kelapangan hari itu....kata sepakat jom lunch...dolu kitaorang semua nie satu opis...tapi sekarang erni dah berada dua jengkal jer opisnya wisma putra dari aku nih ha....tapi payah nau nak jumpa jugak

rancangan asal nak ke umai...tetapi tak sempat nak booking tempat...lagipun umai sekarang agak meramai dan services agak lambat jugak la...sebab kitaorang harus kejar masa untuk masuk opis jam 2 kan..

kena plak sekarang hari himpunan belia...so lagik meramai kat umai sana... :)

Jom layan apa yang kitaorang makan...

 kek ado...harga lebih kurang cam SR jugak la..cuma slice dia lebeh tecik arr..:P

terasa tak yang kuda tuh mandang ko..hikhik..seremmm :D

 combo sandwich masuk nih dah 3 kali order setiap kali datang sini....
maknanya tuh ape kengkawan? :)

 murtabak mini...pilihan lulu

 kueyteow kungfu...yang xbape nak kungfu rupa parasnya...pilihan pengu

kueyteow goreng...pilihan aku...tak abes pung .. kenot go okeh :(

 wantan mee...pilihan ernie...tk abes jugak...tak kick katanya..

 portion sandwich nie besar...leh makan share

 manggo juice, lemon tea, nescafe tarik & teh tarik

terima kasih kepada dak ernie sudi belanja kitaorang...berebut-rebut memasing bukak purse nak membayor.....ermmm duit kitaorang tak laku rupanya....hahahahhaa :D

aku nak komen gak makanan kat sini...maybe aku rasa tukang masaknya dah beralih tangan kot..so air tangan tukang masak lama bagi aku lagi sedap dari sekarang nie....kira kalau suh aku datang lagi sini..aku kene fikirkan balik...lebih afdal aku makan kfc ke mekdi ke lagi berbaloi...

harga adalah faham-faham ajer la...aku makan chicken chop kat D'One Steak Bangi baru RM8.90...kat sini RM17.90....makan kat bangi..aku leh dapat 2 hidangan lagik..hehehhee...*teringat fish & chip yang sedap itu...:D

so tepuk dada tanya selera jer la... :)

Nota Hati: JJCM kat TLG tk dapat lagik nih...huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...