Friday, January 20, 2012

Sepetang Terjebak Di Dalam Donia Kanak-Kanak Ribena...

Ini kisah yang lalu...punyer ler lama terperap dalam draf....so hari ini ada masa sengkang aku postkan sempena cuti-cuti 4 hari nie..

2 hari aku melayan dorang nie sepeninggalan mak apak dorang kat aku....

so sebagai penjaga yang dedikasi..seharusnya aku membawa dorang kuar...kalau idak tepu pemikiran dorang duk rumah lelama.....setepu aku jugak...hahahahha..hampehh

dua beradik yang bebas dari bebelan makk apaknya...yabedabeduuuu katanya..*ok tipu..itu aku punye suker

datang ke sini pun dah lewat...snap pun pakai hp cap hayam...so gambar adalah tidak mencantik ok *dush dush

ada wakaf

sesuai untuk berjoging dan jenjalan bersama keluarga...

lepak-lepak sambil amek angin kuar angin jugak.....tiada sapa melarangnya....maka bertebaran gas-gas beracun menyuburkan pokok-pokok ditaman ini....

tempat ini dikenali sebagai Bukit Hijau..terletak di Presint 11...belakang rumah aku jerr...

punyer ler lama buka..baru nie aku berkesempatan naik ke atas...

Korang jangan menrisau tak tentu arah nak mendaki ke hapa...kalau kene mendaki dah tentu-tentu aku pun tak sampai kan.

So kereta boleh naik ke atas tapi separuh jalan sajok...selebihnya korang kene jalan-jalan ler...udah namanya taman riadah kan...kalau nak naik kereta jugak...baik ko pergi litar sana..ko pusing 50 kali pun tak sapa larang...

view dari puncak kasih**puncak kasih kata ko..hehehee.. diatas nie memang cantik gilerr....kalau petang-petang lagik cantik..nyaman-nyaman gitu angin sepoi- sepoi tak reti bahasa gittewww.....

melihat matahari terbenam....dihujung sana kita boleh melihat sempadan Taman Equine Seri Kembangan

So korang dah mengagak ketinggian bukit ini kan..

cantik..

lihat awan tuh...teringat aku kisah satu pilem omputih nie...lupa sudah tajuknya

tanda arah tujuan...supaya tidak sesat barat.....dan semoga korang kembali ke pangkal jalan...sekian :D

Nota Hati: next n3 donia kanak-kanak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...