Friday, January 20, 2012

Kegilaan Atau Trend Anak-Anak Sekarang....

Korang layan jer la gambar-gambar nie....sesuai dengan tajuk diatas tuh ye..

biarlah ianya menceritakan segalan-galanya...:D

masa makan...hadap jugak

tengah makan...leh guna tangan sebelah lagi...

nga-ngap jugak...tapi mata tetap melekat kt situ jugak..

masa anak tido pun sama..

orang lain dah hanyut lolap.....dier tetap menghadap jugak...elok berbungkus dalam selimut..aku nengok gerak-gerak jer dalam selimut.....agak-agak lemas..bukak selimut...lenguh tangan pegang tegak..ngiring plak....lenguh semua.....niarap plak...

Aku nengok jam dah kol 1 lebih...pagi okeh bukan petang


Bila aku sergah.....'haa'ahh!! bila nak tido....cube nengok jam..dah kol bape nih tak tido-tido lagi".....korang tahu ape jawabnya

" JAP...DAH NAK MENANG NIH..." *terkedu aku!!!

Nota Hati: zaman aku tak merasa semua ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...