Tuesday, April 26, 2011

Ole-ole dari Idaman Suri Langkawi...

Hahh..berkurun berjangguit nunggu aku publish n3 nih kan...bz dong...

so ini ler hasil tangkapan aku hari itu..idak ler memborong sakan..yang ada -ada jerr..ikut kemampuan budget...macam ler lepas nih tak terbang ke langkawi lagi kan..*erkk..tetibe..bermotipkah??..wakakakaka

jom kita intai-intai...

taraaaa..first aku awai-awai sebelum pergi dah set nak tefal...so dapat jugak walaupun sekadar ini jerr...senang pelbagai guna..nak bergulai bagai pun boleh..non stick k....

so tk dek nye ko sampai lompat pijak tangkai pemegang tuh sampai tercampak daging kat cermin tingkap kan * kt tv iklan tefal ini?

yang dalam kotak tuh..penting..sebabnya?...aku kan suka masak-masak..jamu-jamu kawan-kawan...so harus membeli...inipun hasil hasutan dan kejelesan dorang yang dah membeli..cisss

korang tunggu open house raya tahun nie...akan aku 'rayakan' set chantek nih..hehehehe

aku suka set ini nampak simple...no kerawang2 bagai..leceh nk menjaga or mencuci bagai. l

Lagi satu aku suka pyrex kaca tuh 'dalam'...so kalau masuk lauk ke boleh dalam kuantiti banyak.
ada jugak set 3 beradik..tapi aku nengok pyrex kaca tuh 'cetek'..so kalau ko letak mee goreng pun dalam sebungkus jer kut...isi ketupat pun sikit....ai dun like..


yessss..ini yang aku dok mimpi berhangan-hangan xsudah..selepas dihasut dicarca marba dek mak orang ini..hehehehe....tq kinnn. Tapi aku tak beli cam pesen dier..sebab budget nak arah ke lain lagi....janji tefal..iye dok?....hehehehe!
Next time aku nak beli yang untuk panggang tuh..dah usha-usha aritu..

ko nampak kat sini saiz dia sedang-sedang ajer kan..tapi besau dan 'dalam' masak gulai ayam seekor dua pun lepas..

set cawan nih ntah nape aku berkenaan....sedangkan kat umah dah ado set-set nih...sajer nk ngabehkan duit ikutkan napsu mato ko...yang benaunya aku berkenaan kaler nye...aku kan pencinta purple...*maluuuu

bila masa nak pack2....baru aku rasa was-was....selamat ker benda2 alah nih masuk kapal..kang bantainye campak-campaknya...aku agak mesti patah tangkai cawan nih...tapi alhamdulillah..semuanya elok terletak...tak rugi aku wrapping masa kat airport aritu...so korang pun leh buat..klu takut barang2 kaca pecah ke hapa...

tapi set kembar berkaki dua berkaca pyrex tuh aku bawak sendiri naik...takut woooo....kalau pecah..nangessss aku

yang ini pun satu..aku tak tahu ape motip aku membelinya......cantik pun iye jugak...sampai hari ini aku dok mikior nak nak letak apa kat dalam ini...ermmm lambat laun berguna jugak benda ini..nengoklah!
Dalam idaman suri mata aku dah kembang-kembang kuncup nengok barang-barang....cantik dan murah-murah

so korang bila lagik nak poyi sana...leh geder-geder...korang kene gie ngan aku..bru best..hahahahaha. kene rajin-rajin check tiket AA yang tambang cheap deal or 'O'

Nota Hati: selesai sudah kisah Langkawi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...